قیمت پارچه چرم مصنوعی لباسی در بازار های داخلی کشور

از انواع پارچه های چرم پلی‌اورتان،  چرم طرحدار و چرم منفذدار برای تهیه لباس های چرمی مردانه، زنانه و بچگانه می توان استفاده نمود. قیمت پارچه چرم مصنوعی لباسی با توجه به نوع چرم مشخص می شود. اگر می خواهید این محصول و کیف پول چرم مردانه را با قیمت ارزان و مناسب خریداری نمائید، به نمایندگی فروش برندهای تولیدکننده چرم مصنوعی در سراسر کشور مراجعه کنید. این مراکز بهترین  و مرغوب‌ترین پارچه چرم مصنوعی را به قیمت تولیدی کارخانه ارائه می‌دهند.

ویژگی کلی پارچه چرم مصنوعی

اگر بخواهیم راجع به ویژگی‌های ظاهری پارچه چرم مصنوعی صحبت کنیم، باید گفت پارچه چرم مصنوعی نوعی پارچه لطیف، نرم، زیبا و لوکس است. این پارچه با استفاده از مواد پلیمری تهیه شده و بافت متراکم و منسجمی دارد. در واقع پارچه چرم مصنوعی لایه لایه است. لایه زیرین این پارچه از جنس پلی‌استر یا الیاف نخی می‌باشد. لایه‌های پلیمری روی این لایه قرار می‌گیرند. این نوع پارچه به دلیل شباهت زیادی که به چرم طبیعی دارد، به سرعت جایگاه خود را در بازار فروش پیدا کرد. پارچه چرم مصنوعی به دلیل لطافت خاصی که دارد، بسیار خوش‌دوخت و خوش برش است. به همین دلیل لباس‌هایی که با استفاده از پارچه چرم مصنوعی تهیه می‌شوند، کاملا بر تن نشسته و بسیار شیک و زیبا هستند. از پارچه چرم مصنوعی، بیشتر برای تهیه لباس‌های زمستانی استفاده می‌کنند. دلیل این امر آن است که این پارچه آب و رطوبت را جذب نمی‌کند. ثبات رنگ ویژگی دیگر پارچه چرم مصنوعی است. این پارچه با قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید، تغییر رنگ و تغییر کیفیت نمی‌دهد. اگر پارچه چرم مصنوعی پس از مدتی، مات و کدر شود، به راحتی می توان گرد و خاک و آلودگی را به کمک دستمال مرطوب از آن زدود و جلا و درخشندگی اولیه را به آن بازگرداند. همه این ویژگی‌ها به همراه ارزان بودن قیمت پارچه چرم مصنوعی لباسی، موجب شده است، این محصول بازار فروش پررونقی را به خود اختصاص دهد.

مراکز خرید پارچه چرم مصنوعی لباسی

پارچه چرم مصنوعی و ساعت ست الگانس بند چرمی را می توان از طریق بازارهای مختلفی خریداری نمود. اگر می خواهید خریدی مطمئن و مقرون به صرفه را تجربه کنید، باید پارچه چرم مصنوعی ایده‌آل را از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری نمائید. خرید از این مراکز به شما این اطمینان را خواهد داد که پارچه چرم مصنوعی درجه یک را با قیمت واقعی آن خریداری کرده‌اید. این مراکز پارچه چرم تولیدی برندهای معتبر را در معرض فروش قرار می‌دهند. کیفیت تولیدات این برندها در بازار فروش به اثبات رسیده است. در واقع با خرید ارزان قیمت پارچه چرم مصنوعی لباسی از این مراکز، تجارت پرسودی را برای خود رقم خواهید زد.
شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم مصنوعی با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما