کارخانه تولید چرم مصنوعی فراز چرم

مراکز تولید چرم مصنوعی همچون کارخانه چرم مصنوعی فراز چرم با استفاده از مواد اولیه عالی و همچنین ماشین آلات پیش رفته چرم مصنوعی را به صورت یک پارچه صاف و لایه لایه تولید میکنند. این محصولات و کیف پول چرم مردانه در رنگ و طرح های متفاوت به بازار فروش عرضه میشوند. این نوع چرم به علت هزینه پایین و مقاومت بالا در بازار های فروش بسیار پرفروش است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

چرم مصنوعی فراز چرم

انواع چرم مصنوعی

چرم مصنوعی یک جایگزین فوق العاده برای چرم طبیعی است که در طرح و کیفیت های متفاوتی به بازار عرضه میشود. که هر کدام با توجه به نوع ساخت کارایی هایی متفاوتی نیز دارد.

چرم اکلیلی یک نمونه زیبا و مقاوم از چرم مصنوعی است که در رنگ ها و طرح های متفاوتی تولید و به بازار عرضه میشود از مهم ترین ویژگی های  این چرم میتوان به قابلیت مقاومت بالا و درخشندگی خیره کننده و براق بودن  و سطح و همچنین تنوع در رنگ اشاره کرد این محصول به رنگ های طلایی، قرمز، آبی و… در بازار موجود است.

چرم اشبالات از دو نوع چرم طبیعی و مصنوعی است این چرم اغلب به صورت دورو میباشد و بیشترین مصرف این چرم در تولید کیف و کفش و همچنین برای فعالیت های هنری استفاده میشود. این چرم ظاهری پرز دار دارد و ضخامت آن به 5الی 8 میلی متر میرسد.

این چرم دارای کیفیت ها متفاوتی نیز هست که ب کیفیت ترین آن در تهیه کفش چرم اشبالات به کار میرود. چرم منفذ دار نوع دیگر چرم مصنوعی است که همان طور که پیداست روی سطح آن منافذ کوچکی وجود دارد که امکان تنفس به دیگر لایه های چرم را به وجود می آورد.

 

چرم مصنوعی فراز چرم

خرید مستقیم چرم مصنوعی

مراکز فروش چرم مصنوعی، انواع چرم مصنوعی با کیفیت را مناسب با بازار در سرتاسر کشور عرضه میکنند. و با فروش عمده چرم مصنوعی باعث راحتی امر خرید برای مشتریان میشوند. مرکز عرضه و فروش غیر حضوری و اینترنتی چرم مصنوعی  با ارایه محصولات خود موجب شده که مشتریان با پرداخت مبالغ کاهش یافته و مناسب به انواع محصولات چرمی دسترسی پیدا کنند.

مجموعه چرم مصنوعی فراز چرم در زمینه توزیع و صادرات انواع محصولات چرمی و ساعت ست الگانس بند چرمی مشغول به فعالیت است و با در اختیار داشتن کادری مجرب و فعال، این محصول را در حجم های کلی و به صورت غیر حضوری در بازار های داخل و ایران و سراسر جهان به خصوص کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس به صورت غیر حضوری عرضه مینمایند.

شما می توانید برای کسب اطلاعات  بیشتر، ثبت سفارش و خرید انواع چرم مصنوعی با ما در تماس باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما