چرم مصنوعی متری چند به فروش می رسد؟

چرم مصنوعی متری چند؟ این سؤالی است که همواره خریداران چرم مصنوعی می‌پرسند. طبیعی است که خریداران این محصول به دنبال بازارهایی هستند که بتوانند بهترین و مرغوب‌ترین چرم مصنوعی را با حداقل قیمت خریداری نمایند. قیمت چرم مصنوعی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع چرم و کیفیت آن،  همچنین برند تولیدکننده چرم مصنوعی، تاثیر بسزایی در تعیین قیمت این محصول دارد. چرم مصنوعی انواع مختلفی دارد. قیمت مدل‌های مختلف چرم با یکدیگر متفاوت است. به طور مثال قیمت چرم مصنوعی پلی اورتان با قیمت چرم مصنوعی اکلیلی متفاوت است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

 

چرم مصنوعی متری چند

کاربرد انواع چرم

هنگامی که برای خرید چرم مصنوعی به بازار فروش این محصول مراجعه می‌کنید، با نمونه‌های مختلفی مواجه می‌شوید.  با توجه به کارایی و موارد مصرف چرم مصنوعی، باید نوع چرم را مشخص کرد.

چرم مصنوعی پلی‌اورتان نوعی چرم زیبا و در عین حال بادوام است که در تهیه لباس، مبلمان و کیف و کفش می‌توان از آن استفاده نمود. بر خلاف چرم پلی اورتان، چرم وینیل بسیار ظریف و لطیف است.

این نوع چرم بیشتر برای تهیه جلد و شیرازه کتاب کاربرد دارد. چرم طرحدار نیز نوع دیگر چرم مصنوعی است که بیشتر برای تهیه روکش صندلی خودرو، صندلی اداری و صندلی آشپزخانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. چرم اکلیلی نوعی چرم براق و زیبا است که بیشترین کاربرد را در تولید لباس، کیف و کفش و مبلمان دارد.

چرم مصنوعی منفذدار، شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد. نوعی چرم نیز از ترکیب چرم مصنوعی با چرم طبیعی تولید می‌گردد که چرم اشبالت نام دارد.

 

چرم مصنوعی متری چند

ویژگی چرم مصنوعی

همانطور که می‌دانید  قیمت چرم طبیعی، قدری گران است. به همین دلیل محصولاتی که با چرم طبیعی تولید می‌شوند، قیمت بالاییدارند. در این بین اینکه چرم مصنوعی متری چند تومان با چرم طبیعی اختلاف دارد باعث شده مشتریان بیشتر به چرم مصنوعی روی آورند. بر همین اساس تولیدکنندگان محصولات چرمی ترجیح می‌دهند، به دلیل شباهت چرم مصنوعی به چرم طبیعی، بیشتر از چرم مصنوعی استفاده نمایند.

قیمت چرم مصنوعی، مناسب‌تر و ارزان تر از چرم طبیعی است. ویژگی دیگر چرم مصنوعی، دوام و ماندگاری بالای این محصول است. چرم مصنوعی در شرایط دمایی مختلف، کیفیت خود را از دست نمی‌دهد. مراقبت و نگهداری از چرم مصنوعی بسیار آسان است. این نوع چرم رطوبت و آب را جذب نمی‌کند. اشعه خورشید موجب تغییر رنگ یا پوسیدگی چرم نمی‌شود. اگر به دنبال چرم خوش برش و خوش دوخت هستید، بهتر است چرم مصنوعی را انتخاب نمائید.

طرح‌ها و مدل های مختلف را به راحتی می‌توان روی چرم مصنوعی اجرا نمود. تنوع در طرح و مدل از ویژگی‌های دیگر چرم مصنوعی است. این نوع چرم از لحاظ رنگ‌بندی نیز متنوع‌تر از چرم طبیعی می‌باشد. امیدواریم  پاسخ سوال چرم مصنوعی متری چند را یافته باشید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده انواع چرم با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما