پخش چرم مصنوعی درجه یک برای کیف و کفش

چرم مصنوعی به دلیل دوام و ماندگاری بالا همچنین زیبایی خاص و منحصر به‌ فرد در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. بیشترین کاربرد چرم مصنوعی در تولید انواع کیف و کفش است. از  چرم مصنوعی و چرم شتر در تهیه انواع کفش مردانه، زنانه و بچگانه استفاده می‌کنند.

کیف و کفش چرم مصنوعی

نگهداری از کیف و کفش چرم مصنوعی

این محصول مانند چرم خام حکاکی زیبایی خاصی نیز به کیف‌های چرمی می‌دهد. کیف زنانه و مردانه اداری، کیف‌های دوشی، کوله پشتی، کیف پول و کیف مجلسی با بکارگیری چرم مصنوعی تولید می‌شود. به دلیل انعطاف مناسب چرم مصنوعی، اجرای انواع طرح‌ها و مدل‌ها روی این محصول امکان‌پذیر شده و این نوع چرم دوخت راحت‌تری نیز دارد.

همانطور که اشاره شد، کیف و کفش چرم مصنوعی دوام و ماندگاری بالایی دارند. البته باید به موارد مهمی در نگهداری از این محصولات چرمی توجه نمائید. از قرار دادن کیف و چرم مصنوعی در مقابل نور مستقیم آفتاب خوددداری نمائید.

در صورتی که محصولات چرمی شما، جلا و شفافیت خود را از دست داد، به کمک یک دستمال مرطوب گرد و خاک روی آن ها را پاک نموده و با روغن‌های مخصوص جلا دهید.

کیف و کفش چرم مصنوعی با قرار گرفتن در مکان‌های مرطوب، کیفیت خود را از دست می‌دهند. اگر قرار است مدتی از این محصولات استفاده نکنید، آن‌ها را در محل خشک نگهداری نمائید. داخل کیف را با روزنامه پر کرده تا شکل و ظاهر اولیه خود را از دست ندهد.

 

کیف و کفش چرم مصنوعی

ویژگی های چرم مصنوعی و تفاوت آن با چرم طبیعی

چرم مصنوعی شباهت زیادی به چرم طبیعی دارد. همین امر موجب شده است گاهی خریداران محصولات چرمی، متوجه تفاوت بین این دو نوع چرم نشوند. بافت و ساختار چرم مصنوعی منظم‌تر از چرم طبیعی است. یکی از ویژگی هایی که موجب استقبال بیشتر از چرم صنعتی در صنایع مختلف بخصوص صنعت تولید کیف و کفش شده است، قیمت ارزان تر این محصول نسبت به قیمت چرم طبیعی است.

چرم مصنوعی در مقابل خراش یا بریدگی و سایش مقاومت بالاتری دارد. شما با خرید محصول چرمی که با استفاده از چرم مصنوعی تهیه‌شده است، تا چند سال به خرید مجدد آن محصول نیاز نخواهید داشت. نگهداری و مراقبت از محصولات چرم مصنوعی، آسان‌تر است.

همانطور که اشاره شد، شرکت‌های متعددی در زمینه تولید انواع کیف و کفش چرم مصنوعی فعالیت می‌کنند. طبیعی است که کیفیت تولیدات همگی آن‌ها یکسان نیست.

اگر می‌خواهید کیف و کفش چرم مصنوعی را به صورت عمده خریداری نمائید، بهتر است با برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید این محصولات، آشنا‌ شده و محصول مورد نظر را از بین این برندها انتخاب نمائید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید، ثبت سفارش و خرید عمده با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما